بهترین فوق تخصص زانو در تهران

بهترین فوق تخصص زانو در تهران

 

بهترین فوق تخصص زانو در تهران

 

من همیشه فکر می کردم که اکثر پزشکا در زمینه مشکلات ارتوپدی عالی هستن و امکان نداره یه پزشک به اسم بهترین فوق تخصص زانو در تهران در یک مطب فعالیت کنه و فقط اسم بهترین متخصص ارتوپد رو یدک بکشه!!!! تا اینکه یکی از اقوام ما برای تعویض مفصل زانو به یه بیمارستان رفت و بعد از تعویض مفصل زانو تا الان که یک سال گذشته ، هنوز موفق به راه رفتن نشده و خونه نشین شده !

همینجا بود که فهمیدم الزاما داشتن تخصص برای عالی بودن و بهترین بودن یک پزشک کافی نیست! بلکه معیار های دیگه ای هم هست که میتونه تو انتخاب بهترین دکتر زانو درد مهم باشه و سرنوشت زندگی یه بیمارو تعیین کنه !

 

پس بیاید از این وضعیت جلوگیری کنیم و به این بی اطلاعی خاتمه بدیم ! ما می خوایم تو این مقاله به شما ویژگی های بهترین فوق تخصص زانو رو بگیم و کسایی که این بین از همه بهتر هستن رو به شما معرفی کنیم تا برای شما اتفاق بدی نیفته و اگه یه روزی دست روزگار مسیر زندگی شمارو به سمت این افراد انداخت ، بدونید که به کدوم دکتر مراجعه کنید و کار درست ترین دکترو بشناسید!

 

از بین تمام پزشکانی که در کار خود حاذق هستن، لیستی تهیه کردم که نشون میده عالی ترینا کدوما هستن. از اخرین باری که برای مشکل درد زانو به کلینیک میر مراجعه کردم، یک هفته ای میگذره. من با این پزشکان در کلینیک میر آشنا شدم و طی چند دوره درمانی و صحبت با بقیه بیماران متوجه وجدان کاری و کیفیت کار پزشکان این مجموعه شدم.

 

دکتر احمدرضا میربلوک –

دکتر فرزاد مریخ بیات –

دکتر فرید نقشبندی –

دکتر مجبد محسنی کبیر –

به جرئت می تونم بگم از این پزشکان با اخلاق تر و حاذق تر ندیدم. شما فقط میتونید تو کلینیک تخصصی فوق تخصصی میر بهترین جراح ارتوپدی ، بهترین دکتر پادرد و حتی بهترین متخصص دیسک کمر در تهران رو ملاقات کنید.

 

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی و ارتباط با پزشک و بیان سوالات ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ما شوید و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

 

حالا لازمه من معیارایی که تو انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران بررسی کردم و به نتیجه رسیدمو براتون توضیح بدم.

 




 

اولین معیاری که من تو انتخاب بهترین متخصص ارتوپد در نظر گرفتم، تخصص پزشک بود. اینکه بهترین فوق تخصص زانو در تهران در زمینه تخصصی خود دارای بورد تخصصی و گواهینامه های خاص خود باشه و سال ها تجربه او، زبانزد بیماران باشه. به همین دلیل پس از جستجو در اینترنت فهمیدم که تمامی افرادی که در بالا گفته شده ، دارای برترین مدارک از دانشگاه های برتر کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه های برتر همانند شهید بهشتی هستند.

 

معیار بعدی برای انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران، بررسی رضایت بیماران و فیلم های تهیه شده از رضایت بیماران در کلینیک دکتر میر هست. طی جلسات مراجعه به کلینیک دکتر میر و صحبت با بیماران ، متوجه شدم بعضی از بیمارا چندین ساله که به این کلینیک برای مشکلات مختلف مراجعه می کنند و حتی این کلینیک را به اقوام و آشنایانشان معرفی میکنند و همه این افراد راضی هستند. به عنوان مثال یکی از افراد تعویض مفصل زانو انجام داده بود که با تعاریفی که خودش درباره انجام جراحی با بهترین جراح ارتوپدی می کرد ، از ظرافت عمل و نداشتن عوارض صحبت میکرد و میگفت :”باورم نمیشه که این عمل مهم تو این کلینیک توسط بهترین فوق تخصص زانو در تهران با کمترین عوارض انجام شد. ”

 

معیار بعدی برای انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران، استفاده از بیمه هست. شاید فک کنید منظور من اینه که کلینیکی بهتره که از بیمه استفاده کنه! ولی برعکس، به نظر من ، کلینیکی خوبه که مدارک بیمه رو در اسرع وقت در اختیارمون قرار بده ! چون خودتون میدونید جایی که تحت پوشش بیمه باشه، خیلی شلوغه و ممکنه کیفیت خدماتش اون چیزی نباشه که مد نظر ماست و کیفیت خدمات پایین میاد! همچنین ممکنه بخاطر این سرشلوغ بودن، پرسنل حوصله کافی برای برخورد با بیمارو نداشته باشن.

 

 

 

واس همین کلینیک دکتر میر ، آرامش خاص خودشو داره و باعث میشه هر سری مراجعه می کنم ، با آرامش منتظر بمونم تا نوبتم بشه و پرسنل هم برخورد مناسبی دارن . چون من به این موضوع خیلی اهمیت میدم و برخورد پرسنل برام خیلی اهمیت داره و قطعا اگه پرسنلی برخورد تندی داشته باشه ، علاوه بر گزارش به بهترین فوق تخصص زانو در تهران ، به هیچ وجه بار دوم مراجعه نمیکنم. ولی در کلینیک دکتر میر این موردو حس نکردم.

معیار بعدی که در انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران برای من مهم بود، دسترسی به کلینیک بود. اگه وسیله نداشته باشی تنها چیزی که بهت کمک میکنه متروعه! پس کلینیکی برای من اولویت داره که به مترو نزدیک باشه و لازم نباشه از مترو تا کلینیک زیاد پیاده روی کنم. کلینیک دکتر میر از این جهت واقعا برای من ایده آل بود. چون این کلینیک فقط 1 دقیقه با مترو فاصله داره ! یجورایی کاملا حال بیمارو در نظر گرفتن و برا رفاه حال بیمار این کلینیک نزدیک مترو قرار داره.

 

معیار بعدی برای انتخاب بهترین فوق تخصص زانو در تهران، برخورد پزشک بود. اینکه بتونم به راحتی مشکلاتمو با پزشک درمیون بزارم و از ایشون بخوام کاملا مشکلمو توضیح بده. همچنین من همیشه دوست دارم درمورد روند درمانم بیشتر بدونم و پزشکی برای من مناسبه که جزئیات درمانی رو هم برای من شرح بده! پس ممکنه من خیلی پرحرف باشم و هر دکتری نتونه این همه سوال منو جواب بده و از حوصلش خارج باشه! ولی من هرسری به کلینیک میر مراجعه کردم، جواب تمام سوالامو گرفتم و دیگه ابهامی برای من باقی نموند. در طول تمامی سوال ها پزشک با آرامش پاسخ سوالامو داد و کاملا شک و شبهه رو برای من برطرف کرد.

 

 

 

مورد بعدی که برای یافتن بهترین فوق تخصص زانو در تهران بررسی میشه، تجهیزات و خدمات کلینیکه! این که این کلینیک یه جایی باشه که هرر مشکل ارتوپدی رو درمان کنه و بتونی همیشه بهش مراجعه کنی عالیه! علاوه بر این خدماتی که ارائه میشه مثل نوار عصب عضله، ازون تراپی ، انواع جراحی ها و… همه و همه خدماتیه که فقط و فقط میتونه توی کلینیک میر انجام بشه و من یا اقوامم اگه به هر مشکل ارتوپدی دچار بشیم، میدونیم که کلینیک دکتر میر هم تجهیزاتشو داره ، هم دارای بهترین متخصص ارتوپد و بهترین متخصص طب فیزیکی هستش که همشون توی زمینه کاری خودشون بهترین هستن.

 

با بررسی این معیار ها فهمیدیم که کلینیک دکتر میر ، به همراه بهترین فوق تخصص زانو در تهران ، میتونه تنها گزینه برای مراجعه هنگام برخورد به مشکلات ارتوپدی باشه.

 

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی و ارتباط با پزشک و بیان سوالات ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی ما شوید و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.