دکتر کمر درد در تهران

دکتر کمر درد در تهران

قطعا شما که عبارت بهترین دکتر کمر درد درتهران را سرچ کرده اید در جست و جوی پیدا کردن بهترین متخصص کمر درد در تهران هستید.باتوجه به اینکه کمر درد خیلی شایع است و اکثر افراد به این مشکل در طول زندگی شان مبتلا میشوند، ما در این مقاله قصد داریم 5 معیار مهم برای پیدا کردن دکتر کمر درد در تهران را بررسی کنیم و در پایان این مقاله هم لیستی از بهترین متخصصین کمر درد شهر تهران را در اختیارتان قرار بدهیم تا با اطمینان خاطر برای درمان درد کمرتان بهترین دکتر را انتخاب کنید.بررسی این معیارها برای یافتن بهترین دکتر بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن است به طور مثال مشکل کمر شما با راه حل های جدید غیر جراحی قابل حل باشد اما با مراجعه بدون تحقیق به یک پزشک بدون مهارت و تخصص درمان شما به جراحی منجر شود.

دکتر کمر درد در تهران

 

کلینیک دکتر میر در زمینه ی بیماری های ارتوپدی ،  انواع تست های تشخیصی و درمان کمر درد و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است. ب

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

5 معیار مهم در انتخاب دکتر کمر درد در تهران

لیست بهترین متخصصین کمردرد در تهران

سخن پایانی

 

پنج معیار مهم در انتخاب دکتر کمر درد در تهران

برای انتخاب دکتر کمر درد در تهران باید 5 معیار زیر را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مثبت بودن تحقیقاتتان پزشک مورد نظر را به عنوان بهترین متخصص ستون فقرات و کمر درد برگزینید.در غیر این صورت توصیه میشود اصلا بدون تحقیقات پزشکی را انتخاب نکنید.زیرا هم زمان و هم هزینه تان هدر میرود و درمانی حاصل نمیشود.با ما همراه باشید تا با 5 معیار مهم انتخاب دکتر کمر درد تهران آشنا شوید و دست به انتخاب صحیح بزنید و در پی آن درمان صددرصدی تان حاصل شود

1.داشتن تخصص کافی

اولین و مهمترین معیار داشتن تخصص کافی می باشد. در قدم اول تخصص پزشک را بررسی کنید.برای یافتن تخصص پزشک در اینترنت جست و جو نمایید و یا به بیمارستان محل طبابت پزشک بروید و از صحت ادعای دکتر مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.پس از مثبت بودن تحقیقاتتان به بررسی دومین معیار بروید.

2.باتجربه و ماهر بودن

دومین معیار برای انتخاب بهترین متخصص کمر درد بررسی تجربه و ماهر بودن پزشک می باشد.برای اطمینان یافتن از صحت این معیار از بیماران تحت نظر آن پزشک  میزان رضایتمندیشان را پرس و جو کنید و در صورت داشتن رضایت کامل از درمان به بررسی معیار سوم بپردازید.

  1. .پیشرفته و کامل بودن درمان و تست های تشخیصی و تجهیزات

تکنولوژی همواره موجب تسریع و دقیق تر شدن روند انجام کارها میشود.استفاده از پیشرفته ترین تست های تشخیصی و راه کارهای درمانی سبب تشخیص و درمان سریعتر و دقیقتر میشود.از این رو قبل از انتخاب یک متخصص به عنوان بهترین دکتر کمر درد در تهران این معیار را در نظر بگیرید و در صورت داشتن این معیار به بررسی معیار بعدی بپردازید و در غیر این صورت تحقیق کنید و پزشک پیشرفته تری را برای درمان خود بیابید.

4.خوش اخلاق بودن

کمر درد از جمله دردهایی است که با یک بار مراجعه به دکتر کمر درد درمان نمیشود و نیاز به مراجعات مکرر دارد.از این رو اخلاق پزشک در روند بهبود بسیار موثر می باشد.زیرا اگر پزشک بد خلق باشد بیمار در مراجعات بعدی تمایل برای مراجعه به او را ندارد و روند درمان به تعویق می افتد.همچنین داشتن اخلاق خوب و حوصله در پاسخگویی به سوالات بیمار موجب افزایش روحیه بیمار و درمان زودهنگام میشود.

 

5.موقعیت مکانی مناسب

دردهای عضلانی با ماندن در ترافیک و مسیرهای طولانی بدتر میشوند.کمر درد هم از آن دسته دردهایی است که با ماندن طولانی مدت در ماشین بدتر میشود.از این رو بهتر است مطب پزشک مورد نظرتان به محل زندگی تان نزدیک باشد.

دکتر کمر درد در تهران

لیست بهترین متخصصین کمردرد در تهران

در این قسمت لیستی از بهترین و باتجربه ترین متخصصین ارتوپدی و کمردرد در تهران آورده شده است. برای برقراری ارتباط و دریافت نوبت از هر یک از متخصصین زیر بر روی نام ایشان کلیک نمایید.

1- دکتر احمد رضا میربلوک

فوق تخصص جراحی ستون فقرات – عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

۲- دکتر فرزاد مریخ بیات

جراح و متخصص ارتوپدی – جراحی های فوق تخصصی دست و زانو

۳- دکتر مجید محسنی کبیر

متخصص ارتوپدی

4-دکتر علی صمدپور

متخصص طب فیزیکی

5- دکتر سید فرید نقش بندی

متخصص ارتوپدی

متخصص طب فیزیکی

سخن پایانی

همانطور که میدانید کمر و ستون فقرات از مهمترین قسمت های اسکلتی بدن هستند و رسیدگی به آنها سبب افزایش کیفیت و سلامت زندگی و بی توجهی نسبت به آنها موجب بروز مشکلات خطرناک و ناتوانی میشود.از این رو یافتن بهترین دکتر کمر درد در تهران از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است.برای یافتن بهترین متخصص 5 معیار فوق را بررسی نمایید و در صورت مثبت بودن تحقیقاتتان در اسرع وقت و با اطمینان کامل به ایشان مراجعه نمایید.

کلینیک دکتر میر در زمینه ی بیماری های ارتوپدی ،  انواع تست های تشخیصی و درمان کمر درد و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است. به منظور دریافت نوبت کلیک کنید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.