بهترین دکتر برای ورم پا

بهترین دکتر برای ورم پا باید با تحقیق کامل و بررسی معیارهای مهم در تشخیص بهترین دکتر ورم پا انتخاب شود.اگر برای ورم پای خود بدون تحقیق و پرس و جو از دیگران و باعجله پزشکی را انتخاب کنید ممکن است وقت و هزینه زیادی را از دست بدهید و درمان و بهبودی قابل قبولی هم رخ ندهد.

پس توصیه ما این است که قبل از انتخاب بهترین دکتر برای ورم پا حتما این مقاله را مطالعه نمایید و از 4 معیار تشخیص بهترین دکتر ارتوپد در یافتن دکتر مورد نظرتان استفاده نمایید تا در وقت و هزینه تان صرفه جویی شود و بهبودی دلخواهتان تحقق یابد. بعلاوه ما در این مقاله لیستی از بهترین متخصصین ارتوپدی را جهت سهولت کار شما قرار داده ایم.

 

چهار معیار مهم در تشخیص بهترین دکتر برای ورم پا

هر زمان تورم در قسمت هایی از بدن وجود داشته باشد ، به این معنی است که باید به آن قسمت توجه کنید. مطمئناً ، پس از یک روز پیاده روی یا ایستادن ، پاها و مچ پا می تواند متورم شود. اما اگر تورم پاهایتان به طور مداوم اتفاق بیافتد یا اگر ثابت باشد ، زمان آن است که به پزشک ارتوپدی و پا مراجعه کنید.4 معیار مهم در تشخیص بهترین دکتر برای ورم پا به شرح زیر می باشد:

1.بررسی تخصص

با پرس و جو از دیگران و جستجو در شبکه های مجازی و اینترنت از صحت تخصص پزشک ارتوپدی مورد نظرتان مطمئن شوید.

2.سنجش تجربه و مهارت

از میزان تجربه و مهارت دکتر برای ورم پا اطمینان حاصل نمایید و در صورت مطمئن شدن او را به عنوان بهترین دکتر برای ورم پا برگزینید و به ایشان مراجعه کنید.

3.تجهیزات و به روز بودن دانش پزشک

تجهیزات و به روز بودن دانش پزشک موجب افزایش دقت و سرعت روند تشخیص و درمان ورم پا میشود.به همین دلیل ضروریست قبل از انتخاب پزشک میزان پیشرفته بودن تجهیزات و علم او را بررسی نمایید.

 

4.پرسش از میزان رضایت مندی بیماران تحت نظر

پرسش از میزان رضایت مندی بیماران تحت نظر و فهمیدن میزان رضایت مندیشان گزینه ی خوبی برای انتخاب بهترین دکتر برای ورم پا می باشد.

 

لیستی از بهترین متخصصین ارتوپدی

بهترین دکتر برای ورم پا

۱- دکتر احمد رضا میربلوک
فوق تخصص جراحی ستون فقرات – عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
۲- دکتر فرزاد مریخ بیات
جراح و متخصص ارتوپدی – جراحی های فوق تخصصی دست و زانو
۳- دکتر مجید محسنی کبیر
متخصص ارتوپدی
۴- دکتر سید فرید نقش بندی
متخصص ارتوپدی
متخصص طب فیزیکی

چه تورم پایی به مراجعه پزشک ارتوپد نیاز دارد؟

 

بسیاری از موارد تورم پاها بدون مراقبت های پزشکی برطرف می شوند ، اگرچه درمان های خانگی و تغییر سبک زندگی می توانند به کاهش تورم کمک کنند. اگر تورم از بین نرفت یا به طور مکرر اتفاق می افتد ، تعیین وقت قبلی با پزشک ارتوپدی ضروری است.

اگر ورم پا همراه با تنگی نفس ، درد قفسه سینه یا فشار در قفسه سینه رخ داد ، بلافاصله با اورژانس تماس بگیرید. تورم در دوران بارداری بسیار شایع است. با این حال ، اگر تورم به طور ناگهانی ظاهر شود و بیشتر از حد طبیعی باشد ، می تواند شرایطی به نام پره اکلامپسی باشد. این بیماری با فشار خون بسیار بالا و تورم بیش از حد ، همراه با علائم دیگری مانند استفراغ ، درد شکم ، سردرد و … مشخص می شود.

تورم ناشی از آسیب چیزی است که بسیاری از افراد تجربه کرده اند. شایعترین آسیب مچ پا که در کلینیک خود مشاهده می کنیم ناشی از پیچ خوردگی است. این زمانی است که رباط های مچ پا از حالت طبیعی خود کشیده می شوند اگر تورم برطرف نشود و اگر درد ادامه پیدا کند ، وقت آن است که به یک بهترین دکتر برای ورم پا مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای ورم پا

یکی از رایج ترین علائم نقرس تورم ناگهانی انگشت شست یا پا است. مفاصل آسیب دیده نیز در لمس حساس و قرمز می شوند. یکی از علائم اصلی دیابت شدید چیزی به نام ادم است. آنچه در این حالت اتفاق می افتد تجمع مایعات و آب در پا است.

ورم لنفاوی، لنف مایعی در بدن است که به دفع باکتری ها از بدن کمک می کند. معمولاً لنف توسط غدد لنفاوی فیلتر می شود. اما در بعضی موارد ، لنف می تواند در پا گیر کرده و باعث تورم شود.

لخته شدن خون در رگها و رگهای پای شما می تواند جریان خون را تا قلب را مختل کند. اگر لخته خون آزاد شود ، می تواند وارد قلب یا ریه ها شود که می تواند کشنده باشد. اگر تورم همراه با تب را مشاهده کردید ، بهتر است بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

به صورت کلی اگر دچار ورم پا شدید شدید که در طولانی مدت بهبود نیافت یا بدتر شد حتما در اسرع وقت به پزشک ارتوپدی مراجعه نمایید تا از پیشرفت بیماری و از بروز عوارض جبران ناپذیر جلوگیری شود.