بهترین روش درمان دیسک کمر

همانطور که می دانید امروزه یکی از مشکلاتی که تمامی افراد اعم از پیر و جوان را مبتلا می کند ، بیماری دیسک کمر می باشد . در گذشته افراد مسن به این مشکل دچار میشدند ، اما امروزه حتی جوانان نیز به دلیل استفاده نادرست از ستون فقرات و نشستن های نادرست و سبک زندگی غلط ، به این مشکل دچار می شوند و به دنبال بهترین روش درمان دیسک کمر می گردند .

در این شرایط تنها چیزی که می تواند برای این دسته از افراد قوت قلب باشد ، یافتن راه های درمان قطعی دیسک کمر می باشد .

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

دقت کنید ! هر درد کمری دیسک کمر نیست ! پس اولین راه درمان دیسک کمر ، این است که به مطب بهترین دکتر ارتوپد مراجعه کنید تا مشکل شما دقیق بررسی شود و در صورت وجود مشکلات اسکلتی و عضلانی در آن ناحیه ، درمان های تهاجمی یا غیرتهاجمی ارائه می شود.

کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر با ارائه 10 درمان اصلی در درمان قطعی دیسک کمر ، بهترین روش درمان دیسک کمر را به شما ارائه می دهد . بنابراین با ما همراه باشید تا برای همیشه مشکل دیسک کمر شما و درد کمر طاقت فرسا تمام شود .

 

آنچه در این مقاله می خوانید :

 

10 درمان موثر در بهترین روش درمان دیسک کمر

  • درمان های خانگی در درمان دیسک کمر
  • پیاده روی
  • استفاده از کمپرس گرم
  • استفاده از کمپرس سرد
  • استفاده از دارو در درمان قطعی دیسک کمر
  • استفاده از فیزیوتراپی و طب فیزیکی در بهترین روش درمان دیسک کمر
  • درمان قطعی دیسک کمر با ورزش برای دیسک کمر
  • لیزر درمانی در دریافت بهترین روش درمان برای دیسک کمر
  • تزریقات استروئید اپیدورال در بهترین روش درمان برای دیسک کمر
  • اوزون تراپی در بهترین روش درمان دیسک کمر
  • استفاده از کمربند طبی در بهترین روش درمان دیسک کمر

بهترین روش درمان برای دیسک کمر

ابتدا لازم است بگوییم بهترین روش درمان دیسک کمر چیست ؟

بهترین روش درمان دیسک کمر ، روشی است که بیماران بتوانند با کم ترین هزینه ، کمترین استرس و کمترین عوارض درمانی و درد و در کوتاه ترین زمان ممکن به زندگی عادی بازگردند. بنابراین کلینیک تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میر ، معتقد است ، بهترین متخصص ارتوپد باید به انواع روش های غیرتهاجمی درمان قطعی دیسک کمر مسلط باشد تا پس از بررسی مشکل ، مجموعه ای از بهترین روش های درمانی را در ذهن خود تحلیل کرده و بهترین روش درمان برای دیسک کمر را به بیمار ارائه دهد .

کلینیک تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میر ، با بهره مندی از بهترین متخصص ارتوپد در تهران و بهترین متخصص طب فیزیکی ، آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز برای برطرف کردن مشکلات ارتوپدی از قبیل آرتروز زانو ، دیسک کمر  و … می باشد و ارائه دهنده بهترین کفی و کمربند های طبی می باشد .

روش های بدون جراحی در دریافت بهترین روش درمان دیسک کمر

درمان های خانگی در درمان دیسک کمر

اگر شما حدود چند روز است که به این مشکل دچار شده اید ، نگران نشوید . شما می توانید ابتدا از روش های خانگی برای درمان قطعی دیسک کمر استفاده کنید و اگر این درد طولانی شد به بهترین دکتر ارتوپد مراجعه کنید .

پیاده روی :

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

اگر دچار مشکل بیرون زدگی دیسک کمر می باشید و درد خفیفی دارید ، پیاده روی می تواند درد شما را تسکین داده و باعث تقویت عضلات ستون فقرات شما شود . بنابراین روزانه حدود 1 ساعت برای پیاده روی وقت بگذارید. البته تا جایی پباده روی را ادامه دهید تا احساس درد نکنید . حتما زمان های پیاده روی را تحت نظر دکتر ارتوپد انجام دهید.

استفاده از کمپرس گرم :

برای درمان دیسک کمر و کاهش یافتن گرفتگی عضلات و کاهش درد در ناحیه دیسک کمر استفاده از کمپرس گرم پیشنهاد می شود. علاوه بر این ، موجب بهبودی گردش خون شده و به کاهش درد کمک می کند .

کمپرس سرد :

استفاده از بسته های کمپرس یخ می تواند در درمان خانگی و درمان بدون جراحی دیسک کمر بسیار موثر واقع شود. علاوه بر این استفاده از کمپرس یخ به کاهش التهابات ناشی از بیرون زدگی دیسک کمک می کند.

استفاده از دارو در درمان قطعی دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

داروهای مخصوص درد کمر ، معمولا داروهای ضدالتهابی و مسکن ها و شل کننده عضلات می باشد که میزان دوز مصرفی تحت نظر بهترین متخصص طب فیزیکی و بهترین متخصص ارتوپد مصرف می شود.

بنابراین بیماران نباید به صورت سرخود از مسکن ها استفاده کنند تا درد آن کاهش یابد . چرا که پس از مدتی دوباره این مشکل ظاهر می شود و حتی ممکن است شدید تر از قبل باشد .

استفاده از فیزیوتراپی و طب فیزیکی در بهترین روش درمان دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

مراجعه به بهترین متخصص طب فیزیکی و مراجعه به بهترین فیزیوتراپ ، در بهبود درد در ناحیه دیسک کمر بسیار موثر است . پس از مراجعه به بهترین متخصص ارتوپد ، پزشک معالج در حین انجام روند درمان ، جلساتی را برای فیزیوتراپی در نظر می گیرد.

پس از مراجعه بیمار به فیزیوتراپ ، برای درمان قطعی دیسک کمر ، روند درمانی فرد آغاز می شود.  در این برنامه برنامه درمانی فرد طبق شرایط کنونی بیمار مطرح شده و متناسب با آمادگی جسمانی فرد این برنامه متغیر می شود .

درمان قطعی دیسک کمر با ورزش برای دیسک کمر

در روش بهترین روش درمان دیسک کمر ، یک سری ورزش های موثر و حرکات اصلاحی وجود دارد که به کاهش درد در ناحیه دیسک کمر ، به شدت کمک می کند . بهتر است تمامی این ورزش ها تحت نظر بهترین متخصص ارتوپد انجام شود تا در بهترین وضعیت بتوانید درد را آرام کنید.

در نگاه اول ممکن است انجام ورزش برای دیسک کمر سخت به نظر بیاید و شما تمایلی به انجام این ورزش ها نداشته باشید. اما هرچه بیشتر در انجام این ورزش ها تلاش کنید ، توانایی شما بالاتر رفته و علائم مربوط به دیسک کمر به شدت کاهش می یابد.

لیزر درمانی در دریافت بهترین روش درمان برای دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

درمان دیسک کمر با استفاده از امواج نوری و مادون قرمز، روند بهبودی دیسک کمر را بهبود می بخشد . ان منبع نور باعث نفوذ انرژی نور داخل بدن شده و موجب افزایش گردش خون در بدن و تسریع بهبود درد می شود.

در عمل لیزر درمانی ، پالس های لیزر در عمق نفوذ های مختلف ، بر اساس شرایط بیمار و شدت دردی که حس میکند ، به بافت های آسیب دیده ارسال می شود و این انرژی ارسال شده جریان خون را بهبود بخشیده و بافت های آسیب دیده را تحریک می کند.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع درمان ها ، با کارشناسان کلینیک میر تماس گرفته و با بهترین متخصص ارتوپد ، قرار ملاقات تنظیم کنید تا وضعیت دیسک کمر و ناتوانی شما بررسی شود و نسبت به بهترین روش درمان دیسک کمر اقدام شود.

تزریقات استروئید اپیدورال در بهترین روش درمان برای دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

بهترین متخصص ارتوپد بر اساس آزمایشات و معاینات انجام شده و تصویر های تهیه شده ، محل وارد شدن فشار به ریشه های عصب مهره های کمری را تشخیص می دهد.

فشار وارد شده به عصب موجب التهاب دیسک بیرون زده شده و بیمار را دچار کمردرد می کند. این تزریقات درد کمر را کاهش می دهد و برای تشخیص علت اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار بهترین متخصص ارتوپد قرار می دهد و ریشه عصبی که موجب کمردرد می شود  را مشخص می کند.

اوزون تراپی در بهترین روش درمان دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

اوزون درمانی یکی از پیشرفته ترین تکنیک های اروپایی در کنترل و درمان دیسک کمر در کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر میر توسط بهترین متخصص ارتوپد انجام می شود .  پس از تزریق گاز ازون ، این گاز از خود اکسیژن آزاد می کند و انرژی آزاد می شود و موجب کنترل درد دیسک کمر می شود . ازون درمانی درهمه سنین قابل استفاده است و حتی بیماران مبتلا به دیسک کمر در سنین بالا هم می توانند از این روش غیر جراحی استفاده کنند.

استفاده از کمربند طبی در بهترین روش درمان دیسک کمر

Pain-in-left-hand-and-back-shoulder

 

برای تسکین درد ناشی از دیسک کمر و کنترل درد و تقویت عضلات و ثبات ستون فقرات، بهترین متخصص ارتوپد ممکن است به شما استفاده از کمربند طبی را پیشنهاد کند.

کلینیک تخصصی فوق تخصصی ارتوپدی دکتر میر ، با بهره مندی از بهترین فوق تخصص ارتوپدی و بهترین متخصص طب فیزیکی ، آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز برای برطرف کردن مشکلات ارتوپدی از قبیل آرتروز زانو ، دیسک کمر  و … می باشد و ارائه دهنده بهترین کفی و کمربند های طبی می باشد .